Canals

Turisme de gran luxe

És la moto tecnològicament més avançada que ha creat Triumph, condició que certifica amb un equipament de sèrie excepcional i decididament enfocat cap a la seguretat

De turisme espor­tiu a turisme de gran luxe. Aquest és el pas que Triumph ha rea­lit­zat amb el model que hereta la deno­mi­nació que l'any 1949 va estre­nar la mítica TR5. Després d'un període de desen­vo­lu­pa­ment de cinc anys, la marca de Hinck­ley qua­li­fica aquesta nova Trophy com la moto tec­nològica­ment més avançada que ha fabri­cat fins ara. Com­par­teix amb la Tiger el motor 1.2 de tres cilin­dres en línia, que a més de les pres­ta­ci­ons des­taca per la sua­vi­tat de res­posta, i dis­posa d'acce­le­ra­dor electrònic, fre­nada com­bi­nada amb ABS i con­trols de tracció –des­con­nec­ta­ble– i velo­ci­tat. També de sèrie és el sis­tema d'equi­pa­ment dinàmic (TDLS), que dóna a cadas­cuna de les dues male­tes late­rals (31 litres de capa­ci­tat) una oscil·lació automàtica fins a 5 graus amb la fina­li­tat d'incre­men­tar l'esta­bi­li­tat en els revolts i can­vis de direcció.

Per incre­men­tar el plaer de viat­jar amb aquesta Triumph Trophy, la pan­ta­lla és ajus­ta­ble electrònica­ment –amb memòria de posició– igual que el far davan­ter. I per allar­gar els inter­vals de man­te­ni­ment, la trans­missió és per Car­dan.

MOTOR:
Tricilíndric. 1.215 cc. 4 temps.
POTÈNCIA:
134 CV a 8.900 rpm.
PARELL:
120 Nm a 6.450 rpm.
ALIMENTACIÓ:
Injecció electrònica.
ENGEGADA:
Elèctrica.
CANVI:
Sis marxes.
XASSÍS:
Doble biga d'alumini.
SUSPENSIONS:
Forquilla invertida WP 43 mm/ Monoamortidor WP.
FRENS:
Doble disc 320 mm / Disc 282 mm.
DISTÀNCIA ENTRE EIXOS:
1,542 m.
ALTURA DEL SEIENT:
De 0,800 a 0,820 m.
PES:
301 kg.
PREU:
16.295 euros.
WEB:

Encara més refinada

Per 1.500 euros més, Triumph proposa la versió SE (Special Edition) d'aquesta nova Trophy. L'equipament justifica amb escreix el sobrepreu, ja que inclou la suspensió electrònica ajustable, que es configura a través de la pantalla LCD combinant la duresa d'amortiment preferida (esportiva, normal o confort) i la càrrega de la moto (conductor sol, amb passatger i/o equipatge). La versió SE també disposa de control de pressió dels pneumàtics, sistema d'àudio integrat (amb dos altaveus, equalitzador i control automàtic de volum; tecnologia Bluetooth per a dos jocs d'auriculars i port USB compatible per a iPod i reproductor MP3) i una tercera presa de corrent.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.