Comunicació

Les publicacions periòdiques han perdut 250 milions d’euros

El tancament definitiu de la versió nord-americana de la històrica revista Playboy és la punta de l’iceberg d’un sector que viu al límit i que ha patit diferents crisis abans de la pandèmia que desola el món. El canvi d’hàbits dels usuaris –podríem dir de paradigma– i la crisi econòmica que afecta compradors i anunciants han convertit el sector del quiosc és un autèntic camp de mines. El negoci tradicional ha quedat totalment trasbalsat. Per aquest motiu és singularment alarmant que els editors de publicacions periòdiques estatals confirmin que han perdut ja 250 milions d’euros per la pandèmia. L’AEEPP (Associació Espanyola d’Editorials de Publicacions Periòdiques) ha demanat al govern de Madrid compensacions que puguin pal·liar els ingressos perduts. Entre les mesures més urgents per alleugerir una situació “crítica” hi ha la d’obtenir compensacions pels ingressos perduts, un IVA digital reduït i l’execució dels pagaments deguts per les administracions públiques. També reclamen “un pla estratègic per al sector editorial, garant de la democràcia en la lluita contra la desinformació.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia