Arts escèniques

L’APUNT

A l’espectador contorsionista

Les actuacions de carrer multitudinàries demanen molta experiència per poder veure-ho mínimament. A FiraTàrrega el públic mateix obliga els del davant a asseure’s. Sense manies. En el Sismògraf es posen cartrons al terra per fer-ho evident. Tot i així, davant dels que aposten per anar-hi molt abans (diuen que, en el Cabaret de dissabte a Reus, hi havia gent guardant cadira tres hores abans!), existeixen els que busquen alternatives: pujar a les finestres, als contenidors, recolzar-se a les tanques laterals... buscar la banda elevada de la plaça per tenir millor angle o, fins i tot, calcular el temps que el pare amb la canalla al coll aguantarà tapant bona part de la visió. Enguany, el Trapezi ha instal·lat grades per raons de seguretat: hi ha entrat més gent i veient millor. Els que no entraven en el format antic tampoc haurien vist res. Paraula de cronista de festivals estratègics!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Clara Gispert, canvi i plenitud

girona
festival

Convivència i músiques del món en el quart Festival Jordi Savall

Barcelona
Crítica

A la recerca de la tradició perduda

Música

Classe B, Fortuu, Jost Jou i Juls, candidats del Talent Gironí més ‘urbà’ de Strenes

girona
Éric Besnard
Director de cinema

“Hem caigut en l’histerisme col·lectiu i no parem a pensar”

Barcelona
MÚSICA

Joan Magrané estrena a Peralada un responsori per a la Setmana Santa del segle XXI

girona
música

Twenty One Pilots actuaran al Palau Sant Jordi l’abril vinent

Barcelona
ART

Estudien si la part superior del mosaic de la Casa Navàs també és de Joaquim Mir

REUS
art

Mor Richard Serra, l’escultor monumental

barcelona