Cultura

La nova reina del ‘lied’ obre la Schubertíada

La soprano alemanya Christiane Karg , considerada la nova reina del lied, va oferir dissabte el concert inaugural de la 27a Schubertíada de Vilabertran. Karg va interpretar a la canònica de Santa Maria una selecció de lieder de Schubert, acompanyada al piano per Gerold Huber. Al concert, hi va assistir el president de la Generalitat, Quim Torra.

Ahir, el festival va continuar amb un concert del pianista Nicholas Angelich, precedit per un concert matinal del també pianista Eudald Buch, dins del cicle Bach & Breakfast. La Schubertíada continuarà dijous, 22 d’agost, amb un recital del baríton Andrè Schuen, que, amb el pianista Daniel Heide, interpretarà un dels tres grans cicles de lieder de Schubert, El cant del cigne.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

CULTURA

Mor l’actor Michael Gambon, l’estimat mag Dumbledore dels films de Harry Potter

Art

Antonio Sagnier i Bassas, nou president de la Fundació Vila Casas

Barcelona
ARt

Les entrades per ‘Dalí. El Crist de Portlligat’ ja es poden adquirir

Figueres
ARTS ESCÈNIQUES

El Teatre de Lloret dedica la tardor a Xavier Albertí

Lloret de Mar
Crònica
Música

Viatjant per trens cap al nord

Barcelona
ANTÒNIA FONT
EL GRUP MALLORQUÍ TANCA LA GIRA DISSABTE A GIRONA, PERÒ N’ANUNCIA UNA ALTRA DE TEATRES I AUDITORIS A PARTIR DEL GENER

“No em sento gens identificat amb el rock”

girona
TEATRE MUSICAL

Àngel Llàcer lidera l’esbojarrat musical ‘The producers’ al Tívoli

BARCELONA
festival de cinema

Jaione Camborda posa ‘La banya’ a Sant Sebastià

sant sebastià
CIRC

Un centenar de pallasses es troben a la desena edició a Palautordera

ST ESTEVE DE PALAUTORDERA