Arts escèniques

Temporada Alta tanca amb Mal Pelo i Prat i Coll

El Tem­po­rada Alta repesca in extre­mis la pro­posta de Mal Pelo Inven­ti­ons a Sant Pere de Galli­gants, i l’estrena de M’hauríeu de pagar, de Jordi Prat i Coll, a La Pla­neta. Si per a la inau­gu­ració es va optar per un espec­ta­cle irre­pe­ti­ble (Bou­vetøya, diri­git per Julio Man­ri­que), ara s’aco­mi­ada amb un text de Prat i Coll que encara ha de tan­car tem­po­rada a l’Atrium, pròxima­ment.

Inven­ti­ons és un tre­ball amb catorze intèrprets (qua­tre músics, qua­tre can­tants i sis balla­rins) que juga amb les par­ti­tu­res de Bach i que és el pas defi­ni­tiu cap a una pro­ducció escènica pel 2021. L’obra ja es va veure a les Dras­sa­nes de Bar­ce­lona pel Grec i bus­cava con­nec­tar la música bar­roca amb la dansa con­tem­porània d’una nota­ble càrrega d’espi­ri­tu­a­li­tat.

També són molt íntims els tres monòlegs de M’hauríeu de pagar, en què els tres per­so­nat­ges: la dona (Àurea Márquez), el músic (Albert Pérez) i el noi (s’alter­nen Cesc Cuéllar i Car­les Roig) inter­pel·len el públic. Prat i Coll, que ha diri­git dues peces a la Sala Gran del TNC (Els Jocs Flo­rals de Can­prosa i La Ram­bla de les flo­ris­tes) apel·la al més íntim a par­tir d’un tre­ball d’actor pur i radi­cal. Al fes­ti­val només li que­darà encara el con­cert de Sílvia Pérez Cruz, dimarts vinent a l’Audi­tori de Girona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia