Cultura

Els Pets i Els Amics de les Arts enceten els Concerts d'Estiu al Poble Espanyol davant d'un públic rendit

Pop a la fresca

Els Amics de les Arts van presentar Lluís Gavaldà com “un noi amb un futur prometedor”

Per uns, “a vega­des, els ocells fan caga­ra­des” i “un xauarma amb tu és el millor que hi ha”. Els altres insis­tei­xen que hi ha “tan­tes coses a fer” i els queda molt poc “temps per fer-les”. Tres mil per­so­nes, sense excep­ci­ons, es van dei­xar ahir la gola ento­nant fra­ses com aques­tes en el pri­mer dels Con­certs d'Estiu al Poble Espa­nyol: un doble tiberi per a tota la família com­par­tit entre Els Amics de les Arts (que ja ningú es mos­tra reti­cent, i menys després del con­cert d'ahir, a tit­llar-los de feno­men majúscul del nou pop a Cata­lu­nya) i Els Pets, que des­fe­ien el malentès que, des dels seus ini­cis, asse­gura que mai no els ha fet gens ni mica de gràcia tocar a la capi­tal.

Va ser una vet­llada refres­cant i diver­tida durant la qual, per pri­mera vegada, es va veure tots dos grups –amb un sen­tit de l'humor en sin­to­nia tot i la diferència d'edat i pro­cedència– can­tar ple­gats. Lluís Gavaldà va fer-se càrrec d'unes quan­tes estro­fes de Reyk­javík en el reci­tal d'Els Amics, que el van pre­sen­tar com “un noi que té un futur pro­me­te­dor i que canta amb un grup emer­gent que hauríeu de votar per al con­curs Sona 9”. El quar­tet de Bar­ce­lona, per la seva part, estava pre­vist que s'afe­gis­sin als de Cons­tantí per can­tar, ja pas­sada la mit­ja­nit, Agost.

Per al seu con­cert, Els Amics de les Arts van mos­trar-se en versió ampli­fi­cada, amb tres vents que van fer sonar més fes­ti­ves les cançons del seu últim disc, Bed & bre­ak­fast. Els Pets, per la seva part, van inter­pre­tar una vin­tena de cançons, la mei­tat per­ta­nyents a Fràgil (el seu últim disc), amb con­ces­si­ons a temps pas­sats com S'ha aca­bat, Jo vull ser rei i Bon dia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia