Arts escèniques

L’APUNT

Rebentar la platea de saldo, mal inici

La decisió dels teatres públics d’abaixar els preus de determinades entrades fins a 10 euros, per celebrar el retorn del 100% de l’aforament no ha caigut gens bé. El sector, que ha anat a l’una des de la demanda del 2% del pressupost (pocs dies abans de l’esclat de la pandèmia), s’ha desajustat. Per aquesta iniciativa, els teatres privats parlen de competència deslleial. En el privat, rebaixar preus implica empobrir la companyia (si van a taquilla) o bé la productora (que esperava l’aforament del 100% des del setembre). Per sort, la campanya s’acaba el 31 d’aquest mes i només s’ofereix el 30% alliberat. El TNC va rebaixar preus fa una dècada, i es va revelar com un sistema ineficaç de captar més ingressos. I, a més, que genera un greuge amb el públic fidel que havia comprat anteriorment. En la precarietat, sempre hi ha puces.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

bcn film fest

Tirar-se els plats pel cap a la Costa Brava

Barcelona
Cinema

Uns dracs amb ADN xinès, australià i europeu

màlaga

Salvat-Papasseit, sempre jove

Barcelona
Margarida Aritzeta
Escriptora, autora de ‘Les dones del lli’

“La lluita i el camí fet per les dones no han estat endebades”

Valls
Drama biogràfic

Radiografia d’una relació tòxica amb un home més gran

Crítica

La recerca de tresors enterrats

Guaita què fan ara
Sèries

La llarga ombra del masclisme seguint el rastre d’un assassí en sèrie

Drama

‘Rosalie’, una dona barbuda contra la societat

animació

‘Hate songs’, ferides que no es curen