Cultura

Un Ibercamera centrat en la interpretació

El festival de música clàssica prepara la seva 40ena edició

El cicle de música clàssica Ibercamera ha escollit avui el Taller d’Arquitectura de Ricardo Bofill, a Sant Just Desvern, per presentar la quarantena edició, rememorant l’espai on es va fer el primer concert d’Ibercamera, el maig del 1980. Entre el 20 de novembre i el 25 d’abril de 2024, l’Ibercamera, la temporada de concerts de música clàssica més veterana de Barcelona, celebrarà la seva 40a edició amb vuit concerts, més un d’extraordinari, repartits entre el Palau de la Música i l’Auditori.

Durant la presentació del cicle, el president d’Ibercamera, Josep Maria Prat, n’ha destacat que després de 40 edicions han posat ara el focus en la interpretació per sobre dels intèrprets. “Totes les decisions que estem prenent estan basades en la recerca de l’excel·lència en la interpretació”, ha destacat. El certamen s’obrirà amb una gala commemorativa a l’Auditori amb la Novena de Beethoven interpretada per l’Orquestra Nacional de Lió i l’Orfeó Català, que precisament s’estrena a l’Ibercamera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Música

Victòria dels Àngels i Alícia de Larrocha, al Palau Robert

Barcelona
Cinema

El Truffaut dedica un cicle de la Filmoteca excepcional dedicat a Kubrick

Girona
CULTURA

Mor als 90 anys David McCallum, estrella de la televisió als EUA

música

Santi Vendrell estrena ‘single’ i videoclip al web d’El Punt Avui

girona
LLIBRES

Joaquim Nadal destapa la confitura dels records

Girona

Todd Haynes: “M’interessa la complexitat”

sant sebastià
LA CRÒNICA

Cor de Teatre: fita i emoció dels 25 anys

Visions molt pessimistes sobre la condició humana

sant sebastià
Crítica
música

Tocar fusta i cordes