Cultura

música

El 19è Emergent porta 30 artistes a 6 municipis

El Festival d’arts en viu del Gironès tindrà lloc del 29 de juny al 8 de juliol a Sarrià de Ter, Fornells de la Selva, Cervià de Ter, Vilablareix, Sant Gregori i Madremanya

La 19a edició de l’Emergent, el Festival d’arts en viu del Gironès, tindrà lloc del 29 de juny al 8 de juliol a Sarrià de Ter, Fornells de la Selva, Cervià de Ter, Vilablareix, Sant Gregori i Madremanya. Hi actuaran trenta artistes de música, poesia, circ, clown, dansa, teatre, humor i màgia, com sempre per apropar aquestes disciplines “a la plaça del poble”, sota l’organització de Fringe i amb el suport del Consell Comarcal del Gironès.

El festival combina sempre els artistes emergents amb altres més consolidats, que ofereixen espectacles de petit format i curta durada. El 29 de juny, a Sarrià de Ter, hi actuaran Las Karamba i River Omelet (música), Mario López (màgia), Amanda Wilson (circ) i Planeta Impro (teatre d’improvisació). El 30 de juny, a Fornell, hi haurà Guillem Roma i Faneka (música), Cia Kimani (dansa), Tere Solà (humor) i Telarquia (circ). I el dissabte 1 de juliol tancaran el primer cap de setmana, a Cervià de Ter, Cris Juanico i Magalí Sare (música), Brodas Bros (dansa), Oriol Borràs (circ) i Apus Circus (acrobàcia).

El dijous 6 de juliol, a Vilablareix, hi actuaran Beth i Suasi (música), Pere Rafart (màgia), Maria Sevilla (poesia) i Planeta Impro. El dia 7, a Sant Gregori, ho faran Eduard Canimas i Momi Maiga (música), Xuriguera i Faixedas (humor), Non Sin Tri (circ) i Kiko López (dansa). I el dissabte 8 el festival es clourà a Madremanya amb Xarim Aresté i Funktory (música), Sanyes (màgia), Helena Canas i Olga Lladó (dansa) i l’humor de Tere Solà. Les entrades tenen un preu en tots els casos de 12 euros –5 euros per als menors de 8 anys– i ha un abonament per a tres nits que costa 30 euros. Més informació i venda d’entrades a festivalemergent.cat .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

arts escÈniques

El torneig del Temporada Alta suma 100 autories

BARCELONA
Llibres

El debutant Jordi Font narra el món rural des de dins

Sant Andreu Salou
girona / salt

L’èxit dels festivals familiars: de la petiTA a El nostre festival

girona
art

Exposen dues obres al carbó de les pintures murals que Obiols va pintar al Castell del Remei

penelles
música

El grup català Opus One pateix un robatori dels seus instruments a Sevilla i veu perillar el seu projecte d’homenatge a Mike Oldfield

girona
literatura

Participació històrica en el premi Planeta, amb 1.129 obres presentades d’arreu del món

BARCELONA
Cultura

Jaume Bover, un bibliotecari referent

Cultura

Jake Abraham, actor del ‘thriller’ ‘Lock, stock and two smoking barrels’

teatre

Les T de Teatre recuperen la comèdia a ‘La dona fantasma’

barcelona