cultura

Hereva de les grans veus

La veu profunda de Lizz Wright omplirà avui la sala simfònica de l'Auditori

La jove cantant nord-americana Lizz Wright (1980) actua avui (21 h) a la Sala Simfònica, en format reduït, de l'Auditori de Girona. Wright, considerada l'hereva de les grans veus negres femenines, ha conreat, al llarg de la seva encara breu carrera, diversos registres de la música afroamericana, com el jazz, el gospel o el soul, i ha publicat fins a 4 discos. Wright, que es va iniciar en la música cantant en el cor d'una església de l'estat de Geòrgia, en què el seu pare era el predicador, presentarà a Temporada Alta el seu quart treball d'estudi, Fellowship, que va gravar el 2010. En aquest disc, Wright proposa un retorn a les arrels de la música afroamericana, amb predomini de les influències del blues i els espirituals negres. A Fellowship, aquesta cantant nord-americana hi mostra la seva cara més devota i hi combina temes tradicionals, que cantava en la seva infantesa, amb versions més modernes, però també amb una dimensió espiritual, de figures com Eric Clapton o Jimmy Hendrix. Wright actuarà amb Nicholas D'Amato (baix), Robin Macatangay (guitarra), Jano Rix (percussió) i Kenny Banks (teclat).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant

festival

A Morella reflexionen sobre el poder dels algoritmes

Morella