Economia

El nou Opel Crossland

es va presentar ahir a Ginebra

PSA i Opel escenifiquen la seva unió en el saló de Ginebra

B. Roig

El Saló de l'Automòbil de Ginebra ha estat l'escenari per donar el tret de sortida al nou grup resultant de la compra d'Opel Europa per part de la francesa PSA, el grup Peugeot Citroën, per 2.200 milions d'euros, en una operació confirmada dilluns. En la presentació dels nous models d'Opel, el seu conseller delegat, Karl- Thomas Neumann, ha qualificat l'operació, que crea el segon fabricant europeu i el quart mundial, de “nou capítol” en la història de la marca, fins ara propietat de la nord-americana General Motors. “Estar-hi dins ens obre moltes portes i noves oportunitats per generar un nou guanyador europeu”, va destacar Nuemann. De fet, Ginebra ha estat també l'escenari on les dues marques han presentat el primer model, el nou Opel Crossland X, la segona aposta de la família X encetada amb el Mokka, desenvolupat en col·laboració dels dos equips d'enginyers, que ja fa temps que estaven en projectes comuns. Neumann ha deixat clar que, tot i l'operació, “Opel continuarà sent Opel” i s'ha mostrat “positiu” davant la nova etapa: “Tenim molta feina a fer i ho sabem, però no estem espantats.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L’empleat sènior, la resposta a la falta de professionals

Barcelona

Dona i gran, la doble barrera per emprendre

barcelona
Sara de la Rica
Catedràtica d'Economia de la Universitat del País Basc

“La discriminació per edat és un fet provat en el mercat de treball”

barcelona
Mons Badia,
presidenta del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB)

“El respecte pel medi ambient fomenta el creixement econòmic”

Barcelona
ECONOMIA

Puja la despesa dels turistes a les comarques de Barcelona

Barcelona

Canmartex potencia l’R+D en les noves teixidores

Argentona (Maresme)

Ferrimax prepara el talonari i l’organització per créixer

Sant Fost de Campsentelles
economia

El BBVA presenta oficialment l’OPA al Sabadell en les condicions previstes

barcelona
ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

SANTA SUSANNA