Economia

El Patronat de Turisme es promociona a Israel

El Patro­nat de Turisme Costa Brava Girona, de la Dipu­tació de Girona, par­ti­cipa a Tel-Aviv des del 5 de febrer fins avui en la fira de turisme IMTM, adreçada a mit­jans de comu­ni­cació espe­ci­a­lit­zats en viat­ges. Dilluns es va fer la pre­sen­tació i l’acte pro­mo­ci­o­nal de l’oferta i les nove­tats de la des­ti­nació giro­nina. D’una altra banda, a l’estand de Cata­lu­nya, amb la marca Piri­neus, s’han divul­gat l’oferta cul­tu­ral i les acti­vi­tats de natura que es poden fer a loca­li­tats com Girona, Besalú i Cas­telló d’Empúries. Segons un estudi de l’Agència Cata­lana de Turisme, 184.200 isra­e­li­ans van visi­tar Cata­lu­nya el 2016, i la pro­gressió ha estat ascen­dent els dar­rers tres anys. Es tracta d’un turista “inde­pen­dent”, majo­ritària­ment jove i que gasta, de mit­jana, 314 euros al dia –molt per sobre de la mit­jana– i 1.252 euros per estada. Miquel Noguer, vice­pre­si­dent pri­mer de la Dipu­tació de Girona, explica que el turista isra­elià que visita la demar­cació valora la gas­tro­no­mia local, les rutes sen­de­ris­tes i el lle­gat jueu, entre d’altres coses.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia