Economia

Mor a 82 anys el president del Grup Borges, Ramon Pont

També va ser directiu del FC Barcelona entre el 2010 i el 2018

El pre­si­dent del Bor­ges Inter­na­ti­o­nal Group, Ramon Pont Amenós, ha mort aquest diven­dres a l’edat de 82 anys. Tal com s’ha donat a conèixer a través del compte ofi­cial a tui­ter del grup empre­sa­rial, Pont ha mort a casa seva acom­pa­nyat dels seus fami­li­ars. En aquest sen­tit, es posa èmfasi en el seu “espe­rit empre­ne­dor, vita­lista, i huma­ni­tari”. Des de Bor­ges s’afirma que Pont deixa un “lle­gat empre­sa­rial d’èxit” i una “empremta humana ines­bor­ra­ble”.

Ramon Pont va ser també direc­tiu del FC Bar­ce­lona entre els anys 2010 i 2018. Pont per­ta­nyia a la ter­cera gene­ració fami­liar amb el Grup Bor­ges i durant la seva pre­sidència l’empresa ha arri­bat fins a 116 països on comer­ci­a­litza pro­duc­tes. Així mateix, el grup regis­tra 820 mili­ons d’euros en ven­des, compta amb més de 1.000 tre­ba­lla­dors, 11 fàbri­ques i 15 ofi­ci­nes comer­ci­als.

Amb dues seus situ­a­des a Reus i Tàrrega, el Bor­ges Inter­na­ti­o­nal Group es dedica prin­ci­pal­ment a la comer­ci­a­lit­zació d’oli d’oliva i fruits secs. Va ini­ciar la seva acti­vi­tat l’any 1896 sota el nom d’Indus­trias Pont.

Els dar­rers anys de la pre­sidència de Ramon Pont han estat cen­trats en l’aposta pel canal Segarra-Gar­ri­gues perquè l’empresa ha actuat com un dels “motors” de la infra­es­truc­tura poten­ci­ant el cul­tiu de pis­tat­xos a la zona rega­ble.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia