Economia

Creix l’organització d’esdeveniments online

La convocatòria d’esdeveniments virtualitzats creix un 227% entre els mesos de febrer i març, arran del confinament, segons constata la plataforma Eventbrite

El confinament ha elevat a una nova potència els esdeveniments online, que estan obtenint resposta de consumidors que cerquen alternatives a l’entreteniment, l’adquisició de nous coneixements o aprendre noves habilitats.

Una plataforma tecnològica com Eventbrite, que gestiona a escala global esdeveniments online, en pot donar fe: entre els mesos de febrer i març, l’oferta d’esdeveniments online ha crescut arreu del món un 227%, mentre que la cerca d’esdeveniments online s’ha multiplicat per 10. Per àmbits, les cerques s’orienten fonamentalment cap a salut i benestar, negocis i desenvolupament personal.

Com explica el director d’Eventbrite, Ismael García, “abans del coronavirus, els esdeveniments online ja tenien una força cada vegada més gran, ja que són una forma fàcil d’accedir a continguts variats i de qualitat, generats arreu del món.” Afegeix que “la crisi sanitària ha incrementat aquest impacte dels esdeveniments virtualitzats, i molts dels centenars de milers d’organitzadors d’esdeveniments que treballen amb Eventbrite han pivotat cap als esdeveniments onlin per seguir oferint continguts.” Al seu parer, cal esperar que aquest fenomen seguirà creixent, atès que “ajuda a trencar l’aïllament social, i són una clara oportunitat per a la indústria dels esdeveniments.”

Eventbrite ha creat una secció en què destaca els pròxims esdeveniments virtuals. Hom ha pogut constatar que hi ha una tendència clara cap a la professionalització en aquest camp, i si fins ara els organitzadors havien de recórrer a eines com Instagram TV o Facebook Live, de forma apreciable està creixen l’ús d’altres vies que milloren l’experiència d’usuari i la gestió dels organitzadors, com ara la solució per a transmissions en streaming Zoom, integrada a Eventbrite, que també compta amb solucions per processar entrades per a esdeveniments virtuals i per millorar la promoció dels esdeveniments a Facebook i Instagram.

Els esdeveniments virtuals són una oportunitat per a marques i organitzadors. D’una banda, hi ha l’oportunitat d’obtenir ingressos i, de l’altra, de seguir potenciant la marca i connectar amb l’audiència per ampliar el públic objectiu.

Álvaro Verdeja, Cap d’Operacions de Making Science, consultoria de tecnologia i màrqueting digital, explica que han decidit oferir per primera vegada webinar i formació online de franc durant el confinament, a través d’Eventbrite: “el nostre objectiu és oferir contingut de qualitat a un públic que vol aprofitar aquest dies per seguir actualitzant-se, és una oportunitat única per connectar amb un públic ampli i mantenir la nostra posició com a experts.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Economia

Arrenca el Seafood Expo Global amb bones expectatives

L’Hospitalet de Llobregat
economia

Pimec reforça la presència al Vallès amb nova delegació a Terrassa

Terrassa
CALONGE I SANT ANTONI

El grup francès Capfun compra el càmping Treumal

CALONGE I SANT ANTONI

Freixenet presenta un ERTO per a 615 treballadors per la sequera

Sant sadurní d’anoia

Barcelona dedicarà 4 milions a impulsar la recerca i l’ocupació juvenil

Barcelona
economia

Els accidents laborals mortals han crescut un 50% la última dècada

barcelona
economia

Els operadors es troben per buscar experiències úniques a la Costa Brava

PERALADA
economia

Tots els productes del mar, a partir de demà al Seafood

Barcelona
economia

Catalunya crea un simulador quàntic únic al món

barcelona