Gelati Dino crea un nou grup per englobar les seves tres marques
L’empresa preveu duplicar així el nombre de clients de restauració i la facturació dels productes ecològics
Ha obert dues gelateries més, a Barcelona i a Madrid
L’empresa de gelats artesans italians Gelati Dino, amb seu a Empuriabrava, ha englobat en un sol grup, Gelati Dino Gruppo, les seves tres marques especialitzades en la venda a botiga, restauració i subministrament d’ingredients per a professionals del gelat artesà. La companyia agrupa les línies de negoci Gelati Dino (gelat que ven a les seves gelateries i els ecològics), Pavese Gelato Creativo (gamma de gelats que distribueix al sector de la restauració) i Compagnia del Gusto (proveïment d’ingredients per a gelaters artesans). Stefano Rosso, director de la marca i tercera generació del negoci, explica: “Durant els últims anys hem estat experimentant en nous sectors i ara, tot i la crisi de la Covid-19, ho hem consolidat amb la creació del nou grup.” Sempre han tingut diverses línies de producte i clients, però ara ho han estructurat sobre les principals demandes que tenen. L’objectiu és duplicar el nombre de clients de restauració –actualment, un centenar– i la facturació dels productes ecològics.
L’empresa, amb 42 anys d’experiència i la més gran de gelats artesans de l’Estat espanyol, ja ha reobert, després d’estar dos mesos tancada per l’estat d’alarma, les seves 31 botigues, que té a Catalunya, Madrid, Saragossa i el Marroc. Entre aquestes botigues n’hi ha dues que ha estrenat recentment, una a Sarrià de Barcelona i l’altra a la Calle Mayor de Madrid. A més ha reformat tres botigues (les del Poblenou i de Gràcia, a Barcelona, i la de l’Espai Gironès, a Salt), un fet que, segons Rosso, també ajudarà a incrementar la facturació de la companyia.
LA XIFRA
LA XIFRA
Serveixen un gelat cada sis segons
Gelati Dino Gruppo té 208 treballadors, dividits entre les gelateries i la central d’Empuriabrava. Va tancar el 2019 amb una facturació de 10,2 milions d’euros. Produeix 450.000 litres de gelats a l’any “Servim, de mitjana, un gelat cada sis segons”, diu Rosso. El gelat tradicional Dino només es pot trobar a les seves botigues mentre que els productes biològics es venen en supermercats i botigues especialitzats.