Economia

GM Food renova el Gros Mercat de Girona

GM Food, companyia referent en el sector de la distribució alimentària, ha invertit 1,3 milions d’euros en la renovació integral del Gros Mercat de Girona. La reforma s’afegeix a les realitzades a l’establiment de Figueres, que es van acabar l’octubre passar i les que s’estan duent a terme als centres de Palamós i les que es faran a Olot pròximament.

La renovació del Gros Mercat de Girona comporta un nou concepte de mercat de frescos, que inclou fruiteria, carnisseria, peixateria i refrigerats amb una major presència de productes de proveïdors locals. També s’ha augmentat la varietat tant de formats com d’assortiment de productes, promovent els de productes ecològics i creant un nou concepte de celler per a incloure més referències de vins amb DO de la zona. L’objectiu també és establir una nova relació amb el client, amb un contacte més directe, proper i personalitzat amb els especialistes del Gros Mercat.

La companyia dona feina a més de 600 persones a les comarques de Girona, on té 6 Gros Mercat (Figueres, Girona, Olot, Palamós, Blanes i Lloret) i una plataforma logística a Vilamalla.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Joan Gaspart, condemnat a pagar 579.000 euros per la fallida d’Husa

barcelona

Caixa d’Enginyers vol ser referent en banca cooperativa a Europa

barcelona
eurocambra

El Parlament Europeu exigeix a les aerolínies que no cobrin per l’equipatge de mà

barcelona

La UGT denuncia patronals agràries per no aplicar l’SMI a les taules salarials

BARCELONA

Arriba la setmana de la Moda a l’Espai Gironès

GIRONA

Alerta per les pèrdues en el cultiu d’oliva

Barcelona
FORMACiÓ

Girona amplia les accions formatives per acostar les TIC a la ciutadania

GIRONA
economia

L’atur registra la xifra més baixa dels últims 16 setembres

barcelona
ECONOMIA

Segon mandat de Fàbrega a la Cambra de Comerç

GIRONA