Economia

Un teixit comercial proper afavoreix els polígons empresarials

Un estudi de la Diputació de Girona, elaborat per Eixoscat, que avalua la proximitat dels polígons industrials gironins amb els centres comercials del seu municipi conclou que la presència d’un teixit comercial proper millora l’atractiu empresarial dels polígons.

A la demarcació de Girona, segons l’estudi, hi ha 280 polígons d’activitat econòmica i 20.000 establiments comercials. L’informe calibra el servei comercial disponible a una distància de 400 metres i a 1.500 metres dels polígons per determinar si estan ben connectats.

Segons això, el polígon Sector Cementiri de Figueres és el més ben qualificat en les dues categories. Mentre que Puigcerdà i Torroella de Montgrí destaquen en els resultats dins del radi de 400 metres, al davant de Girona i Olot.

L’estudi para especial atenció a certs clústers d’activitat: restauració, quotidià alimentari, equipaments per a la persona i el clúster de la salut i la vellesa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Els lloguers a les comarques gironines minoren el seu creixement

girona
unió europea

La UE aprovarà aquest dimarts la normativa sobre la prohibició de vehicles de combustió a partir del 2035

barcelona
ALEMANYA

Jornada de vaga als mitjans de transport alemanys

BARCELONA
ECONOMIA

First Citizens Bank compra el SVB

BARCELONa
Economia

Gelati Dino inaugurarà a l’abril una botiga a Perpinyà i una altra a Doha

empuriabrava

La firma d’hipoteques creix i marca el millor gener des del 2011

Barcelona
TURISME

La fira turística B-Travel s’apropa als volums pre-covid

BARCELONA

L’economia catalana creix un 5,5% al 2022

barcelona

Els salaris perden tres punts de poder adquisitiu en dos mesos

Madrid