Economia

Acord per potenciar la marca Empordà en el sector turístic

L’Associació Empordà Turisme i l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de l’Alt Empordà van signar ahir un nou acord per reforçar els vincles ja existents entre les entitats i estrènyer llaços per reforçar la marca Empordà. L’objectiu és enfortir sinergies en les accions que les dues associacions porten a terme anualment, de promoció, formació i lobby empresarial. L’acte, celebrat a l’hotel Duran de Figueres, va tenir la presència del vicepresident del Consell de l’Alt Empordà i conseller comarcal de Turisme, Agustí Badosa. Els presidents de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de l’Alt Empordà, Miquel Gotanegra, i el d’Empordà Turisme, Esteve Guerra, coincideixen a afirmar que un treball conjunt de les dues associacions turístiques potenciarà la marca Empordà com a destinació turística de primer ordre. “L’objectiu és unir esforços per impulsar campanyes potents de promoció turística durant tot l’any”, van indicar. En un dels punts del conveni es preveu que Empordà Turisme consensuarà amb l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de l’Alt Empordà la línia estratègica de gastronomia i allotjament. Empordà Turisme, té prop de 200 socis i l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de l’Alt Empordà agrupa uns 200 establiments consolidats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

unió europa

Brussel·les exigeix a Booking complir amb les restriccions de la llei de mercats digitals

barcelona
ECONOMIA

Came Parkare s’instal·larà al parc de l’Alba

CERDANYOLA DEL VALLÈS

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura