Economia

barcelona

La fira audiovisual ISE tanca amb 58.107 assistents de 155 països

Els organitzadors celebren que s’hagi superat el rècord d’assistència de les darreres edicions a Barcelona i Amsterdam

Les empreses catalanes del sector parlen de satisfacció de firmes i visitants

La fira internacional més important de l’audiovisual, l’Integrated Systems Europeu (ISE), tanca portes a Barcelona amb 58.107 visitants provinents de 155 països i un augment de gairebé 20.000 visitants respecte a l’edició de l’any passat. Els organitzadors qualifiquen d’ “extraordinaris” aquests tres dies de mostres i exhibicions però també el Clúster Audiovisual de Catalunya destaca “molta satisfacció” per part de les empreses però també dels visitants.

Des de la direcció general d’ISE s’admet que la mostra “ha superat totes les expectatives” pel rècord de visitants respecte de la primera edició a Barcelona de l’any passat però també de la darrera que va tenir lloc a Amsterdam.

Les empreses catalanes del sector també fan un balanç “espectacular” i diuen que l’assistència de visitants “ha superat totes les expectatives”. El president del Clúster Audiovisual de Catalunya, Miquel Rutllant, explica en declaracions recollides per ACN que “l’audiovisual està creixent d’una forma molt important i aquesta fira ho constata”. Rutllant destaca la producció virtual i els motors dels videojocs per generar escenes en tots els àmbits i, en segon lloc, la “gran evolució” de la realitat virtual. La propera edició està programada a Barcelona entre el 30 de gener i el divendres 2 de febrer del 2024.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

L’economia catalana creix un 5,5% al 2022

barcelona

Els salaris perden tres punts de poder adquisitiu en dos mesos

Madrid
Economia

Noves alarmes, ara pel Deustche Bank

conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Empleats de Credit Suisse demanen una moratòria en els acomiadaments

barcelona
Consell europeu

Els líders europeus tanquen el Consell Europeu amb el compromís d’avançar en la culminació de la Unió Bancària

barcelona
estats units

Els EUA investiguen els vincles de Credit Suisse i UBS amb clients russos

barcelona
ECONOMIA

Noves alarmes, ara pel Deustche Bank

barcelona

Els Comuns de Girona volen remunicipalitzar la recollida d’escombraries

GIRONA

B-Travel obre portes amb el repte d’esquivar la inflació

barcelona