Economia

EMPRESA

Els primers iogurts ecologics de la Fageda, comercialitzats a través de Natursoy

Estudis de consum indiquen que més de la meitat de la població espanyola inclou aquests productes a la seva dieta

La Fageda comercialitzarà el seu primer iogurt ecològic a través de la marca d’alimentació Natursoy, amb més de 35 anys d’experiència de lideratge en aquest segment de mercat. Amb el llançament, la Fageda persegueix un doble objectiu: donar resposta a una tendència de consum en auge i donar continuïtat al seu compromís amb els valors de sostenibilitat.

El llançament de les noves varietats ecològiques (natural, llimona i bífidus) ha tingut lloc en el context de la Fira Biocultura, que se celebra fins aquest diumenge a Barcelona. Es tracta del certamen de referència del sector, durant el qual es presenten les últimes novetats i tendències del sector.

La nova gamma de iogurts ecològics de La Fageda es comercialitzarà a nivell estatal en unes 3.000 botigues especialitzades en el sector de nutrició, dietètica i productes ecològics. Amb motiu del nou àmbit de distribució de la nova gamma, La Fageda estrenarà el ’packaging’ bilingüe.

La llet ecològica amb la qual es produiran les noves varietats de La Fageda és d’origen comarcal i prové íntegrament de la Cooperativa de la Vall d’en Bas, un espai natural situat a pocs quilòmetres de les instal·lacions de La Fageda. A més, la resta dels ingredients són de proximitat i d’origen 100% natural.

El director de Qualitat i Innovació de La Fageda, Oriol Gol, assegura que “l’entrada en el sector de producció ecològica dona resposta a la consolidació d’un perfil de consumidor compromès i molt sensible a uns valors que busquen productes directament relacionats amb la sostenibilitat i amb uns paràmetres molt clars d’alimentació saludable”.

L’aliança amb Natursoy és per a La Fageda un pas més en la seva aposta per un creixement sostenible de la seva activitat empresarial amb la finalitat de consolidar un projecte social que treballa en pro de la inclusió de persones en situació de vulnerabilitat a la Garrotxa, a Girona, des de fa quatre dècades.

Per la seva banda, des de Natursoy remarquen que l’aliança “permet un doble objectiu”. “D’una banda, oferir els millors productes ecològics als nostres clients del canal especialitzat i, per l’altre, cobrir la gamma de lactis refrigerats en les neveres del nostre canal”, remarca la responsable de vendes de la marca, Ana Flo.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

El Govern va fer retirar 1.339 anuncis d’allotjaments turístics il·legals durant el 2023

barcelona
TURISME

Els càmpings de Lleida preveuen una bona temporada sense restriccions per sequera

LLEIDA
Economia

Arrenca el Seafood Expo Global amb bones expectatives

L’Hospitalet de Llobregat
economia

Pimec reforça la presència al Vallès amb nova delegació a Terrassa

Terrassa
CALONGE I SANT ANTONI

El grup francès Capfun compra el càmping Treumal

CALONGE I SANT ANTONI

Freixenet presenta un ERTO per a 615 treballadors per la sequera

Sant sadurní d’anoia

Barcelona dedicarà 4 milions a impulsar la recerca i l’ocupació juvenil

Barcelona
economia

Els accidents laborals mortals han crescut un 50% la última dècada

barcelona
economia

Els operadors es troben per buscar experiències úniques a la Costa Brava

PERALADA