Economia

MARESME

La comarca tanca la temporada amb un 10,8% menys de turistes

El Maresme ha tancat la temporada turística amb un 10,8% menys de visitants que el 2022. Segons les dades recollides pel Lab Turisme de la Diputació de Barcelona, han visitat el territori, principalment la zona nord, més de 600.000 turistes. Com a dada destacable malgrat aquesta davallada, ha crescut de l’11,2% el nombre de pernoctacions, gairebé de cinc nits de mitjana per persona i més que la mitjana que hi ha a la resta de la demarcació (3,9 nits/persona), amb l’11,2% més d’estada que la que hi havia el 2022. Pel que fa a l’ocupació de juliol i agost, ha estat del voltant del 80%. De nou el Maresme ha estat la comarca amb unes dades més elevades, però a totes les comarques de la demarcació de Barcelona ha disminuït en comparació amb el mateix període de l’any passat. Els hotels concentren la major quantitat de viatgers, amb un total de 450.000, 4,5% menys que l’any passat però 21,6% més. Els càmpings han registrat prop de 160.000 viatgers i el turisme rural ha comptabilitzat prop de 1.000 turistes, 19,2% menys que l’any passat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Banc Sabadell rebutja l’inicial oferta d’absorció del BBVA

barcelona

La Cuina de l’Empordanet presenta la seva nova guia de restaurants

begur

El Vívid, el mes de l’enoturisme a la Costa Brava, tanca amb el 89 % d’ocupació

girona

Acord de col·laboració entre la Cambra i CaixaBank

girona
GIRONA

La demarcació tanca el mes d’abril amb rècord històric d’ocupació

GIRONA
Economia

Rècord d’ocupació a l’abril a Catalunya amb 3,76 milions d’afiliats

barcelona
economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona