Empreses

Munich aposta pel mercat asiàtic i s'instal·la a la Xina, Japó i Corea

La marca de calçat espor­tiu i de moda Munich ha apos­tat pel mer­cat asiàtic i s'ha ins­tal·lat a la Xina, Japó i Corea. La firma, amb seu a Cape­lla­des, va començar l'any expor­tant un 40% de la pro­ducció i manté l'interès en els mer­cats exte­ri­ors per seguir crei­xent.

Munich ha desem­bar­cat a la Xina a través d'un dis­tribuïdor local i, d'entrada, ha obert dues boti­gues en dos cen­tres comer­ci­als, a Xan­gai i Nan­jing. Al Japó, l'empresa també ha entrat mit­jançant un dis­tribuïdor local –en aquest cas a través de boti­gues mul­ti­marca– i a Corea s'ha ins­tal·lat en un cen­tre comer­cial de Seül. La firma, però, pre­veu obrir nous punts de venda en aquests matei­xos països durant el 2014.

Munich és una marca regis­trada en més de 40 països i, tot i que la major part de les ven­des inter­na­ci­o­nals es con­cen­tren a Europa, també té presència en països com ara Canadà, els Estats Units, Kazakhs­tan i Xile. La firma té set boti­gues pròpies a Cata­lu­nya i cinc a l'Estat, a les quals cal sumar els espais als cen­tres comer­ci­als i els 400 punts de venda mul­ti­marca on és pre­sent.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia