Economia

Seat contractarà més de 200 treballadors temporals més a la planta de Martorell 

El grup vol atendre així un increment puntual de la demanda del SEAT Ibiza i l'Audi Q3

Els nous empleats s'incorporaran a la companyia automobilística la setmana que ve

Seat con­trac­tarà “de manera immi­nent” 233 tre­ba­lla­dors tem­po­rals a la planta de Mar­to­rell (Baix Llo­bre­gat) per aten­dre un incre­ment pun­tual de la demanda del SEAT Ibiza i l'Audi Q3.  Els emple­ats, que s'incor­po­ra­ran a la com­pa­nyia la set­mana que ve, se sumen a les més de 550 per­so­nes que Seat ha con­trac­tat durant aquest any, gran part d'elles al gener, davant l'incre­ment a tres torns de la línia 2 pel bon ritme de ven­des del model León. 

D'aquests 550 con­trac­tats, 200 van pas­sar a for­mar part, a l'octu­bre, de la plan­ti­lla de Seat, segons ha infor­mat aquest dimarts la com­pa­nyia auto­mo­bilística, que en vir­tut d'un acord asso­lit amb els sin­di­cats dóna pri­o­ri­tat, a l'hora de con­trac­tar, a aquells tre­ba­lla­dors tem­po­rals que han tre­ba­llat en l'empresa amb ante­ri­o­ri­tat. 

Al juliol, a més, es van incor­po­rar a la filial de Volkswa­gen els 45 gra­du­ats de la pri­mera pro­moció d'apre­nents amb el nou model de FP Dual de Seat.  “Des de prin­cipi d'any, Seat ja ha con­trac­tat més de 800 tre­ba­lla­dors”, ha des­ta­cat el vice­pre­si­dent de Recur­sos Humans, Josef Schelchs­horn, en un comu­ni­cat. 

La ven­des de Seat a tot el món han aug­men­tat un 10,5% entre gener i octu­bre d'aquest any, fins a arri­bar a les 326.000 uni­tats, gràcies sobre­tot a la bona aco­llida dels models al cen­tre i est d'Europa, on els lliu­ra­ments han cres­cut un 50,5% en aquest període.  Seat exporta més del 80% dels seus vehi­cles i és pre­sent a prop de 80 països. 

El 2013, la com­pa­nyia va acon­se­guir un volum de negoci de 6.473 mili­ons d'euros, la xifra més alta de la seva història, amb unes ven­des mun­di­als de 355.000 uni­tats. 

El grup compta amb 14.000 pro­fes­si­o­nals i té tres cen­tres de pro­ducció a Bar­ce­lona, el Prat de Llo­bre­gat i Mar­to­rell (Baix Llo­bre­gat), on fabrica els seus models de més èxit, l'Ibiza i el León. A més, pro­du­eix l'Alham­bra a Por­tu­gal, el Mii a Eslovàquia i el Toledo a la República Txeca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia