Economia

Els negocis s'agrupen en una marca a Peratallada

L'Ajun­ta­ment de Fora­llac i el sec­tor pri­vat de la res­tau­ració, l'allot­ja­ment, el comerç i els ser­veis turístics en gene­ral han sumat esforços per millo­rar la pro­moció exte­rior de la des­ti­nació. Ho faran a través de dues ini­ci­a­ti­ves com­ple­mentàries: mit­jançant la cre­ació d'una marca de qua­li­tat pròpia, que tre­ba­llarà amb el nom de Pera­ta­llada+, i a través d'un col·lec­tiu que aglu­ti­narà el sec­tor i col·labo­rarà acti­va­ment en la dina­mit­zació local.

La marca ha estat pen­sada perquè s'hi puguin aco­llir tots els esta­bli­ments del muni­cipi, no només de Pera­ta­llada. Per fer-ho, caldrà que pas­sin un procés d'asses­so­ra­ment i audi­to­ria pre­vis. La regi­dora de Turisme, Marta Chi­cot, augura que “Pera­ta­llada+ és la lla­vor d'un pro­jecte ambiciós que, a part d'aglu­ti­nar el sec­tor turístic, per­metrà fer un gran salt de qua­li­tat.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.