Economia

El Penedès aspira a ser destinació de referència

Enoturisme Penedès aposta per la comercialització ‘on line' i el màrqueting

El president del Consorci de Promoció Turística del Penedès, Sergi Vallès, vol que el Penedès esdevingui una de les vint destinacions turístiques internacionals habituals. Així ho va manifestar en la presentació dels resultats del 2015 i el pla d'accions del 2016, que Enoturisme Penedès va presentar dijous al matí a Vilafranca.

Segons Vallès, des del Consorci de Promoció Turística s'està “innovant, creixent i treballant per cridar l'atenció, i a través de les propostes i experiències turístiques singulars al Penedès s'està aconseguint”. Un dels principals reptes del 2016 serà una promoció acompanyada d'una estratègia de comercialització on line. Els bons resultats del passat 2015, tant en vendes com en posicionament on line, avalen, segons Vallès, l'aposta per millorar l'estratègia de comercialització i comunicació on line i un nou pla de màrqueting.

La directora del Consorci, Núria Sala, va assegurar que el creixement de la comercialització on line d'experiències ha generat durant el 2015 un increment de la facturació, reserves i clients. Al llarg de l'últim any, des del Consorci s'ha comprovat que les xarxes socials poden ser unes grans aliades en la promoció i venda de les experiències en el turisme del vi.

El 2016 el pla inclou accions en diferents àmbits, però els projectes Penedès 360 (rutes circulars en BTT) i Miravinya · explora el Penedès (cinc miradors i diferents punts d'interès, en rutes per fer en cotxe) esdevindran el nou atractiu de la zona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

CALONGE I SANT ANTONI

El grup francès Capfun compra el càmping Treumal

CALONGE I SANT ANTONI

Freixenet presenta un ERTO per a 615 treballadors per la sequera

Sant sadurní d’anoia

Barcelona dedicarà 4 milions a impulsar la recerca i l’ocupació juvenil

Barcelona
economia

Els accidents laborals mortals han crescut un 50% la última dècada

barcelona
economia

Els operadors es troben per buscar experiències úniques a la Costa Brava

PERALADA
economia

Tots els productes del mar, a partir de demà al Seafood

Barcelona
economia

Catalunya crea un simulador quàntic únic al món

barcelona
economia

Creix un 6,8% la compravenda d’habitatges al febrer

barcelona

Fiscalitat de l’empresa familiar

conseller de famílies empresàries