Economia

Promouen experiències turístiques interactives

A partir de l’estratègia promocional endegada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona amb la producció de projectes promocionals immersius com Tastemotion (2018) sorgeix l’experiència turística disruptiva Inside Costa Brava i Pirineu de Girona Quiz el 2023. Inside Costa Brava i Pirineu de Girona Quiz és una producció interactiva que vol ser un reclam per a un públic curiós, ja siguin agents de viatges, operadors turístics, prescriptors o bé públic final. És una manera sorprenent i alhora innovadora de comunicar els valors de les marques de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, la seva dualitat, complicitat i complementarietat, a través de la ludificació.

El projecte es presenta en un cub de 33 m³ i permet oferir una sessió de deu minuts o bé una de trenta minuts. Parteix de la idea de simular un concurs en el qual l’audiència ha de respondre un seguit de preguntes utilitzant els diferents sentits. L’usuari ha d’utilitzar la vista, l’oïda i l’olfacte per respondre les diferents qüestions vinculades amb la destinació i la seva oferta turística. Els continguts presenten la destinació des de diferents àmbits, i se centren en els tres productes turístics estratègics de la destinació: cultura, natura i enogastronomia. La proposta itinerarà per Catalunya, Espanya i Europa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva