El lector escriu

Demanem un tracte respectuós

Fa temps volia escriure pel malestar meu i de molta gent que, reiteradament, hem manifestat a l’oficina de La Caixa, però es veu que, a la directiva de l’entitat bancària, no li interessen els seus usuaris, només cobrar tràmits. No prenen cap mesura per solucionar els problemes que comporta la manca de personal per atendre, ni l’estat dels caixers per operar sense atenció personal. M’explicaré:

1.- Les instal·lacions de caixers a la via pública, fent cues a la voravia, impedint el pas a la gent que ha d’anar esquivant amb cotxets de criatures, gent gran amb taca-taca, en general tothom té el pas barrat. (Recordo que a La Caixa recomanaven tancar-se amb baldó dins dels caixers per evitar robatoris.) Doncs ara ho tenen molt bé per robar, un copet mentre estàs extraient els diners a peu de carrer... i fet.

2.- A les oficines que encara funcionen amb personal, hi ha cues d’una hora d’espera de mitjana. Arriben al carrer amb una sola persona per atendre al mostrador.

3.- Els caixers tancats que encara queden estan totalment deixats, bruts, sense diners moltes vegades. En particular, el que està situat a la plaça de l’Ajuntament del meu poble està ocupat per dues persones que tenen cartrons, matalassos, mantes. Hi estan instal·lats permanentment amb unes condicions personals deplorables: brutícia, pudor i estat d’embriaguesa i fent les necessitats al carrer. Són una parella, un mal exemple per a tothom, però més per als nens que sempre hi ha en aquesta zona. Ni les queixes de la gent ni dels botiguers a la policia han servit de res.

Demanaria a qui s’ha pogut trobar amb aquestes circumstàncies que faci un escrit a l’Ajuntament per sol·licitar que Serveis Socials actuïn. Lamento que visquin d’aquesta manera, però no hem de permetre que afectin la convivència de tots. Hi ha maneres de tramitar que es puguin ingressar per desintoxicar-les i després oferir ajudes per no trobar-se desvalguts al carrer.

També que ho facin a l’entitat bancària, que té molts beneficis i, malgrat la seva molt honrosa Obra Social, hauria de preocupar-se dels clients i donar-los l’assistència que es mereixen. Seria bo que La Caixa tramités a l’administració la problemàtica d’aquestes persones, i fessin identificar els usuaris amb la targeta per accedir als caixers.

Sant Boi de Llobregat (Baix Llobregat)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia