Opinió

L’APUNT

De la botiga al servei al client

La plataforma A Casa en un Clic apropa 256 establiments gironins als usuaris a través del suport del comerç en línia. Les necessitats generades per la crisi sanitària han obligat a accelerar iniciatives que acompanyen cap a les noves maneres d’entendre els negocis. Caldria pensar que “esperar el client a la botiga” pot arribar a ser un concepte mort i enterrat d’aquí a pocs anys i potser tot tendirà al “tria i nosaltres t’ho portem”. No es tracta de competir amb Amazon, es tracta d’assumir noves maneres de fer negoci. No parlo d’abolir la botiga presencial, el comerç local, de contacte i de proximitat, parlo d’obrir-se a les necessitats del client i a tenir en compte fórmules mixtes que s’adaptin a qui paga, perquè és qui escull.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.