L'apunt

L'APUNT

La recuperació d'un tresor amagat

Sem­pre explico que –crec– que hi era pre­sent quan va Keith Haring pin­tar el seu mural prop de l'actual Fil­mo­teca de Cata­lu­nya. Una cosa així no s'oblida –pen­sa­ran vostès– però pot­ser és que hi ha moments a la vida que el cap no és al seu lloc. Sí que con­firmo que vaig veure el gra­fit quan es va ins­tal·lar a tocar el Macba. Fins i tot sovint obser­vava el ras­tre que va que­dar després de la seva des­a­pa­rició. La res­ti­tució d'aquesta obra era necessària i lògica. Tenir una peça d'un dels grans cre­a­dors del dar­rer quart del segle XX i no fer-ne'n ús és com si els frescs de Taüll esti­gues­sin al magat­zem del MNAC. Cata­lu­nya compta des d'ara amb una peça sig­ni­fi­ca­tiva de l'art con­tem­po­rani, pel seu autor i per la temàtica.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia