Editorial

Obres massa provisionals

El pas sub­ter­rani del tren con­ven­ci­o­nal per Girona ja no és una pri­o­ri­tat per al Minis­teri de Foment, com no ho ha estat mai la demo­lició del via­ducte. Si bé tots ente­nem que en una etapa de crisi deter­mi­na­des obres d'infra­es­truc­tu­res es puguin alen­tir i retar­dar uns mesos, ningú no accep­ta­ria que aquest ajor­na­ment anun­ciat pel govern esta­tal fos una excusa perquè aquesta obra quedés pen­jada inde­fi­ni­da­ment. L'opció que es va triar al seu dia de fer pas­sar sub­terrànies les infra­es­truc­tu­res fer­roviàries pel cen­tre de la ciu­tat és un com­promís que s'ha de com­plir sense excu­ses i en uns ter­mi­nis rao­na­bles. L'estació inte­grada del tren con­ven­ci­o­nal i del TAV, i la con­següent des­a­pa­rició del via­ducte, és un com­promís de totes les ins­ti­tu­ci­ons amb els ciu­ta­dans. Ningú enten­dria que l'anun­ci­ada demora s'eter­nit­zes o fos una excusa per dei­xar empan­ta­ne­ga­des i en situ­ació de pro­vi­si­o­na­li­tat les infra­es­truc­tu­res fer­roviàries. Aquest és un pro­jecte vital en la cons­trucció de la Girona del segle XXI, i les admi­nis­tra­ci­ons, que en moments difícils hau­rien de gene­rar con­fiança, no poden que­dar ple­gats de braços i per­me­tre que els ciu­ta­dans se sen­tin enga­nyats i dece­buts.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia