Editorial

Caixa Catalunya, la marca més sensata, al cap i a la fi

Caixa Catalunya, i punt. Aquesta serà l'única denominació comercial de l'entitat resultant de la fusió de l'antiga ídem amb les caixes de Tarragona i Manresa. Després de donar-hi molts tombs, però com estava cantat en una operació que al cap i a la fi s'ha fet per interessos econòmics, han prevalgut els criteris comercials i s'aprofitarà un actiu valorat en 300 milions d'euros d'una de les cinc-centes marques més prestigioses del món financer. Això sí, ha estat i serà difícil d'explicar al Bages o al Camp de Tarragona la desaparició de cap referència territorial, i donarà arguments als que van criticar una operació que trobaven més aviat una absorció interessada. Potser no els falta raó, però consumada la fusió, aquesta és la millor solució. La visualització que és una entitat nova i que Tarragona i Manresa hi tenen un paper bàsic haurà de fer-se per mitjà d'altres conductes, com una imatge renovada i una implicació preferencial amb els territoris.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.