Política

Estañol (Junts) revalidarà l’alcaldia a Cervià de Ter

Roser Estañol (Junts per Catalunya) revalidarà avui l’alcaldia a Cervià de Ter i encetarà el seu tercer mandat al capdavant de l’Ajuntament. En les eleccions del 26 maig, la candidatura que encapçalava Estañol va obtenir tres regidors, ERC, dos, i la CUP, també dos. Estañol és alcaldessa des del 2011: tant aquell any com el 2015, CiU va ser l’única llista que es va presentar al poble.

La CUP explica que tenen maneres diferents de funcionar respecte als altres dos grups i, per tant, han preferit no pactar amb ningú, sinó “fer una oposició constructiva, no de bloqueig”. ERC diu que ha estat mirant “d’arribar a un pacte amb Junts, però per ara no ha estat possible signar un acord”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Llarena manté processat Puigdemont per malversació i desobediència

barcelona
CONFLICTE BÈL·LIC A L’EST D’EUROPA

La UE desemborsa 1.500 milions d’euros més d’ajut macrofinancer a Ucraïna

BARCELONA

Nova reestructuració dels mossos per potenciar la seguretat ciutadana i atendre nous delictes

Barcelona

Rússia informa d’un atac amb drons a Crimea

Barcelona

‘Trias per Barcelona’, el nom de la candidatura de Trias sense sigles de partits

Barcelona

El PSC reclama pressupostar enguany la residència de Santa Coloma

barcelona

La fiscalia demana que es repeteixi amb altres magistrats el judici a la mesa de Torrent

Barcelona
POLÍTICA

Guanyem Girona lamenta “pèrdua de pes” de l’educació pública

GIRONA
POLÍTICA

ERC-AM Ripoll desvetlla la seva llista per a les municipals

RIPOLL