Política

Illa: “Catalunya necessita més gent com Josep Borrell”

L’alt representant de la Unió Europea rep el Premi Valors Europeus del PSC dies després que la Pobla de Segur votés per retirar el seu nom d’un passeig

El PSC li ha entregat avui el Premi als Valors Europeus a l’alt representant de la Unió Europea, el socialista Josep Borrell en un acte que s’ha convertit en un homenatge al guardonat. “Catalunya necessita més gent com Josep Borrell”. Així s’ha expressat el primer secretari del PSC, Salvador Illa, en l’entrega del reconeixement, segons recull l’ACN. El també cap de l’oposició no s’ha quedat aquí i ha descrit Borrell com “el català més influent avui al món”, i un “exemple i orgull” dels socialistes.

L’exministre, de la seva banda, ha destacat que el PSC és la “gran argamassa” que ha fet possible que la societat catalana “no es trenqui a trossos”. Borrell ha afegit que el partit és el de la “bona política útil”, perquè serveix per “arreglar” problemes, i no per crear-ne. També ha subratllat que ha estat “capaç” de pactar “amb uns i altres”, i sempre “fidel als seus valors”.

Borrell ha rebut l’escalf dels socialistes dies després que la Pobla de Segur, municipi on va néixer l’alt representant de la Unió Europea, votés canviar el passeig que porta el seu nom pel de l’1 d’octubre en una consulta no vinculant.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Memòria democràtica

El ‘Natatxa’ de Camarasa, 85 anys submergit

Camarasa

Rússia intensifica els atacs en tots els fronts per recuperar la iniciativa

BARCELONA

L’exèrcit israelià opera per primer cop dins de Gaza

barcelona

Milei compara la caiguda del mur de Berlín amb les eleccions argentines en ser investit president

BARCELONA

La OPEP no veu realista posar data a la fi dels combustibles fòssils

barcelona

Els egipcis voten en uns comicis amb Abdelfatah al Sisi com a gran favorit

barcelona

Illa urgeix Aragonès a convocar la taula de partits catalans

barcelona

Camats, Berbel, Continente i Pané, als Consells Socials de les universitats de Barcelona

BARCELONA

Cimera a la vista per negociar una nova pujada del salari mínim

barcelona