Política

Oriol Pujol constata una “rectificació” de l'Estat però li recorda que no pot actuar sobre competències de la Generalitat

El portaveu de CiU al Parlament creu que el pla energètic és “poc seriós, poc rigorós i poc creïble”

El por­ta­veu de CiU al Par­la­ment de Cata­lu­nya, Oriol Pujol, s'ha refe­rit a la rebaixa del bit­llet de tren que con­tem­pla el pla d'estalvi energètic del govern espa­nyol i ha dit que cons­tata una “rec­ti­fi­cació” però li ha recor­dat que no pot actuar sobre com­petències de la Gene­ra­li­tat. Per Pujol no és tant impor­tant la rec­ti­fi­cació sinó enten­dre que no pot legis­lar sobre àmbits com­pe­ten­ci­als de la Gene­ra­li­tat.

Pel que fa al propi pla, Pujol ha dit que “és poc creïble, poc seriós i poc rigorós”. El por­ta­veu de CiU ha afe­git que el govern de l'Estat ha pre­sen­tat aquest pla dins de la “dinàmica de parar cops a la qual ens té acos­tu­mats” i sense haver plan­te­jat “un debat a fons com se li ha dema­nat”.

Oriol Pujol ha fet aques­tes decla­ra­ci­ons des de Tremp, on ha pre­sen­tat el can­di­dat a l'alcal­dia per aquesta loca­li­tat. Es tracta de Joan Ubach, qui ja havia estat alcalde durant dos anys en la penúltima legis­la­tura. CiU pre­senta Ubach a Tremp per inten­tar treure l'alcal­dia al soci­a­lista Víctor Orrit.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.