Successos

L’autor de l’accident mortal a Vilobí d’Onyar, en llibertat amb mesures cautelars

El Jutjat d’Instrucció 3 de Santa Coloma de Farners imposa restriccions al conductor acusat d’homicidi amb dol eventual i conducció èbria

El Jut­jat d’Ins­trucció 3 de Santa Coloma de Far­ners ha deci­dit dei­xar en lli­ber­tat el con­duc­tor res­pon­sa­ble de l’acci­dent mor­tal ocor­re­gut diu­menge al ves­pre. En l’acci­dent, una dona de 41 anys va per­dre la vida i una altra con­duc­tora va resul­tar ferida de menor gra­ve­tat. L’acu­sat, un home de 48 anys, ha estat posat sota mesu­res cau­te­lars a con­seqüència dels fets.

Segons l’ACN, el con­duc­tor en qüestió enfronta acu­sa­ci­ons d’homi­cidi amb dol even­tual i con­ducció sota els efec­tes de l’alco­hol. Els infor­mes de l’acci­dent indi­quen que l’home va cir­cu­lar en sen­tit con­trari i en estat d’embri­a­guesa en un tram de l’eix trans­ver­sal abans de col·lidir fron­tal­ment amb el vehi­cle de la víctima.

Com a part de les mesu­res cau­te­lars, el jutge ha pres la decisió de reti­rar el permís de con­duir i el pas­sa­port a l’acu­sat. A més, se li ha reque­rit que es pre­senti periòdica­ment davant el jut­jat. Això es fa amb l’objec­tiu de garan­tir la seva com­pa­rei­xença i coo­pe­ració amb les auto­ri­tats durant el desen­vo­lu­pa­ment de la causa.

Durant l’acci­dent, un ter­cer vehi­cle també es va veure impli­cat i va aca­bar fora de la car­re­tera. A l’inte­rior del cotxe de l’acu­sat, els Mos­sos d’Esqua­dra van tro­bar una llauna de cer­vesa i una ampo­lla de whisky. El con­duc­tor va ser tras­lla­dat a l’hos­pi­tal Tru­eta de Girona per trac­tar les seves feri­des abans de com­parèixer davant el jutge.

Les inves­ti­ga­ci­ons sobre l’acci­dent con­ti­nuen ober­tes, i el Jut­jat d’Ins­trucció 3 con­ti­nuarà ava­lu­ant les pro­ves i tes­ti­mo­nis per arri­bar a una reso­lució defi­ni­tiva en aquest cas.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia