Enxampen dos nois acusats de set robatoris a gelateries i bars del Vallès Occidental

Els Mos­sos han arres­tat dos joves, de 22 i 23 anys, acu­sats d'haver comès set roba­to­ris a bars i gela­te­ries de Mont­cada i Rei­xac, Cer­da­nyola del Vallès i Badia del Vallès, entre l'abril i el juny pas­sat. Els lla­dres entra­ven als locals amb el mètode de l'obre­llau­nes –tallant les per­si­a­nes metàl·liques amb una cisa­lla– i després forçaven les màqui­nes escu­ra­but­xa­ques.

La poli­cia local de Mont­cada i Rei­xac va enxam­par in fra­ganti els dos joves la set­mana pas­sada, men­tre come­tien un roba­tori en un bar, de mati­nada. La detenció dels nois, veïns de Bar­ce­lona i d'ori­gen romanès, va per­me­tre rela­ci­o­nar-los amb sis roba­to­ris més come­sos al Vallès Occi­den­tal. Els lla­dres, amb ante­ce­dents per roba­tori, uti­lit­za­ven sem­pre el mateix mètode i van assal­tar algun dels nego­cis més d'una vegada, després de conèixer els seus sis­te­mes de segu­re­tat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.