Infraestructures i serveis

Adjudiquen la reconstrucció dels talussos a l’N-II i l’A-2 a Vilademuls

El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana ha adjudicat per 507.701,29 euros les obres de reconstrucció dels talussos a l’N-II i l’A-2 a Vilademuls. L’actuació vol dotar els talussos de més estabilitat i evitar que a curt i mitjà termini s’hi hagin de fer actuacions de conservació extraordinària. Per fer-ho, s’utilitzaran diferents tècniques. Entre elles, la instal·lació de malla de triple torsió reforçada i ancorada a terra, l’execució d’un mur d’escullera o l’extensió de terra vegetal.

L’actuació s’emmarca en el programa de conservació i manteniment de la xarxa de carreteres de l’Estat espanyol. Des del juny de 2018, el ministeri ha invertit més de 60 milions en vies de les comarques gironines.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

barcelona

Denuncien persecució institucional a la Policía Nacional per unes llambordes a Via Laietana

BARCELONA
L’AFA de l’escola Nostra Llar reclama que el bus no hi passi per davant, per seguretat
sabadell

L’AFA de l’escola Nostra Llar reclama que el bus no hi passi per davant, per seguretat

SABADELL
barcelona

Collboni obté consens per reiniciar el cobriment de la ronda de Dalt

barcelona
Societat

Ni cotxes ni lògica

girona
BANYOLES

Cor de Teatre farà el pregó de la festa major de Sant Martirià

banyoles

Relleu al capdavant de Càritas Barcelona

barcelona
EL TEMPS
Servei Meteorològic de Catalunya

Sol i temperatures amunt

barcelona

Vall d’Hebron escurça el temps de resposta amb pacients d’ictus

barcelona
societat

Figueres col·labora amb la selecció de personal del centre logístic d’Amazon d’El Far

figueres