Infraestructures i serveis

Arbúcies inaugura la nova llar de jubilats

L’Ajuntament d’Arbúcies inaugura, avui diumenge, la nova llar de jubilats, situada a l’edifici de l’antic hotel d’entitats. El nou equipament, que ha tingut un cost de 735.000 euros (finançats per l’Ajuntament i la Diputació), compta amb quatre plantes on es distribueixen els diferents serveis: un espai per a la futura perruqueria, bar, una petita biblioteca servei de podologia, aules de manualitats i informàtica, a més d’un gran pati, anomenat Hort de Can Silvestre, una gran terrassa i sala d’usos múltiples.

Avui diumenge, a més de l’acte inaugural (12 h), de les 10 del matí a les 8 del vespre, hi haurà jornada de portes obertes a l’edifici perquè tothom qui ho desitgi pugui visitar el nou equipament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Salut injecta 110 M€ per reduir esperes en les visites al CAP, proves diagnòstiques i intervencions quirúrgiques

La metròpolis del futur: més verda, amb menys cotxes, més habitatge i noves centralitats

La Barcelona del terror

barcelona
SOCIETAT

Nous casos d’abusos sexuals a menors disparen totes les alarmes a Badalona

infraestructures

Tramvia urbà i metropolità de 46 km al Camp de Tarragona

La crisi de l’aigua

Tambors de sequera, però no de guerra

BARCELONA
Medi Ambient
El sistema de recollida dels residus a Sant Andreu de Palomar

La brossa de la discòrdia

barcelona
TOMÀS PLA
FUNDADOR, PROPIETARI I DIRECTOR DEL MUSEU DE LA JOGUINA DE SANT FELIU DE GUÍXOLS

“Vull que la meva col·lecció perduri”

sant feliu de guíxols

Uns joguets per a tota una ciutat

sant feliu de guíxols