Infraestructures i serveis

SERVEIS

Cultura i gastronomia, en la Setmana Internacional dels Mercats

Els nou mercats de la Xarxa de Mercats Sedentaris de Girona (XMSG) acolliran una vintena d’activitats relacionades amb la música, l’art i la literatura, fins el 28 de maig

La Xarxa de Mercats Sedentaris de Girona (XMSG) s’obre de bat a bat a la cultura en la sisena edició de la Setmana Internacional dels Mercats de les comarques gironines, en el marc de la campanya internacional Love Your Local Market . Fins al diumenge 28 de maig, els diferents mercats oferiran gairebé cada dia activitats relacionades amb la música, la dansa, l’art i la literatura.

Sota el lema La cultura és al mercat, s’han programat una vintena de propostes per posar en valor el paper d’aquests equipaments com a espais de relació i cohesió social, sense oblidar el seu propòsit principal, que no és cap altre que el d’oferir als clients productes i aliments de proximitat de la màxima qualitat.

La Diputació de Girona dona suport a aquesta campanya i hi participa de manera activa coordinant l’esdeveniment, al costat dels mercats de Girona, Lloret de Mar, Olot, Palafrugell, Palamós, Portbou, Roses, Salt i Sant Feliu de Guíxols, els nou integrants de la XMSG.

Les activitats, que ja van arrencar el cap de setmana passat a Palamós, Palafrugell i Sant Feliu de Guíxols, estan adreçades a tots els públics i compten amb propostes com la biblioteca al mercat, contes, una xerrada per menjar de manera saludable abans i després de fer esport, una activitat d’arts plàstiques o la commemoració dels cent anys de mercats a Palamós, amb una mostra d’imatges històrica, entre d’altres.

Tota la informació detallada de les diferents activitats es pot trobar en el lloc web oficial: https://estimoelmeumercat.ddgi.cat/ . A les xarxes socials, les etiquetes per seguir aquesta campanya són #estimaelteumercat i #LYLM2023.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Jordi Fulcarà

“La societat no és conscient de la tasca que fem des del sector pesquer per retirar plàstics del mar”

Ferran Martínez
PATRÓ MAJOR DE LA CONFRARIA DE BLANES

“El projecte Pesca Neta i les jornades ‘La Mar de Net’ són primordials”

Itàlia
El drama de la migració

No és emergència, és negligència

Roma
MONTSENY

Recuperen la placa de bronze robada al cim del Matagalls

MONTSENY
barcelona

Quan la Mercè esdevé patrona de Kíiv

barcelona
barcelona

Un nou pla d’enllumenat per solucionar-ne el dèficit als carrers

barcelona
turisme

Edificis de pedra seca o pallers podran ser “allotjaments turístics singulars”

Barcelona
ESTER CAPELLA
CONSELLERA DE TERRITORI DEL GOVERN DE LA GENERALITAT

“El traspàs de Rodalies, una condició per a la investidura”

barcelona

Rebuig a la planta d’asfalt

dosrius