Infraestructures i serveis

Primer dia laborable a l’R2 Sud amb servei normalitzat després de l’incendi a Gavà

Es recupera la freqüència habitual de pas a Rodalies i Regionals

La circulació de trens a l’R2 Sud afronta aquest dilluns una prova de foc en un dia laborable després que s’hagi normalitzat el servei, afectat des de l’1 de maig per un incendi en unes instal·lacions elèctriques a Gavà. Així, avui ja s’ha restablert la circulació de 7 trens de Rodalies per sentit en hora punt i 4 en hora vall, i 2 trens Regionals per hora i sentit.

Un cop els tècnics d’Adif han reparat la incidència que afectava el sistema de senyalització entre el Prat i Castelldefels, aquest dilluns es restableix el servei de Rodalies i Regionals (R13, R14, R15, R16 i R17), així com a la línia R2 Nord i R11, que també es van veure afectades.

Segons informa Renfe , els passatgers disposen de tota la informació sobre els horaris i serveis al web rodalies.gencat.cat , així com als canals de comunicació i atenció al client habituals.

Els usuaris, després de dies “complicats i caòtics” han celebrat la tornada a la normalitat però sense amagar certa desconfiança. “Avui crec que arribaré a l’hora a la feina després de molts dies”, ha celebrat la Natàlia en declaracions a l’agència ACN.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

UB i UAB col·laboraran per formar estudiants de medicina

barcelona

Renfe demana treure del servei els vigilants que van reduir un jove a plaça Catalunya

barcelona
PESCA

L’Estat rectifica i retalla el temps de veda de sardina a la Costa Brava

L’ESCALA

Amnistia celebra el “canvi de criteri de la Fiscalia” en les tortures del franquisme

barcelona
VIDA SOCIAL

Serinyà dona un nou impuls a l’Aplec de Ses Vinyes

SERINYÀ

En marxa la prova pilot sense cotxes al barri de l’Eixample

girona
SOCIETAT

Thyssen, la influenciadora brasilera que s’havia aprimat 45 quilos en dos anys

Només 668 hectàrees cremades en un dels estius més calorosos

BARCELONA

Nova Setmana de la vulcanologia, a Olot

Olot