Infraestructures i serveis

SERVEIS

Habiliten una oficina per canalitzar queixes de veïns de Selva Brava i Font Bona

L’Ajuntament de Llagostera ha habilitat un oficina per canalitzar totes les queixes dels veïns afectats pels talls de Rec Madral en el subministrament d’aigua que pateixen els residents de les urbanitzacions de Selva Brava i Font Bona.

“Amb aquest punt de recollida de queixes es pretenen facilitar als veïns la tramitació de les queixes formals a l’Agència Catalana del Consum i a tots els organismes competents que es consideri”, ha explicat l’alcalde de Llagostera, Narcís Llinàs. L’oficina estarà ubicada al local Polivalent avui, dijous 13 de juliol, d’11 del matí a 14h00. Es poden tramitar les queixes a l’ Agència Catala de Consum i també es poden fer a l’ Agència Catalana de l’Aigua (ACA) .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SOCIETAT

En Joan, en Musa i les cosidores, un exemple de la diversitat de Salt

salt

L’AMB impulsa un servei metropolità de moto elèctrica compartida

Barcelona

Segellat de juntes, canvi de vàlvules i rajoles per obrir la piscina de Vallparadís el 22 de juny

Terrassa

S’amplien els topalls d’ingressos per tenir la T-Blanca dels busos

Terrassa
mediterrani

Llibertat pels nou acusats a Grècia del naufragi del pesquer 'Adriana'

barcelona
economia

La moda del te i les infusions creix

Barcelona
SANT FELIU DE GUÍXOLS

Es constitueix un nou Consell Assessor de Patrimoni Cultural

SANT FELIU DE GUÍXOLS
societat

Una forta pedragada afecta diversos punts del territori gironí

serinyà

Comencen a enderrocar l’edifici de l’antic prostíbul Vicente Ferrer

La Canonja