Societat

La comissaria de Tremp fa pudor de marihuana

Un sindicat es queixa dels decomisos emmagatzemats

El sin­di­cat de la poli­cia Uspac ha denun­ciat la falta d'un espai adi­ent per guar­dar-hi els deco­mi­sos de mari­hu­ana a les comis­sa­ries dels Mos­sos d'Esqua­dra. El sin­di­cat ha expli­cat que el dar­rer cas s'ha produït a Tremp, on durant dues set­ma­nes hi ha hagut un emma­gat­ze­matge impor­tant de plan­tes de mari­hu­ana a l'inte­rior del pàrquing de la comis­sa­ria, fet que ha pro­vo­cat molèsties als agents.

Els mos­sos d'aquesta comis­sa­ria han de mani­pu­lar aquesta substància sense el mate­rial ade­quat i han de supor­tar la forta pudor que desprèn, segons argu­menta el sin­di­cat. Uspac lamenta que és el segon cop que passa un fet simi­lar en poc temps i que no s'han bus­cat solu­ci­ons ni mit­jans per cus­to­diar aques­tes plan­tes en altres indrets, com podria ser a l'exte­rior de la comis­sa­ria, en con­te­ni­dors hermètics i amb pre­cinte.

La falta d'aquest espai a les comis­sa­ries fa que es dei­xin les plan­tes de mari­hu­ana deco­mis­sa­des durant set­ma­nes als pàrquings o des­pat­xos inte­ri­ors de les comis­sa­ries. Uspac diu que tant és així que fa uns mesos va haver-hi agents afec­tats per pica­des de puces, per la presència de plan­tes durant mesos al pàrquing. Aquest fet pro­voca que tota la comis­sa­ria faci “una olor insu­por­ta­ble”, segons Uspac, i que es donin molts casos de mare­jos, mals de cap i vòmits.

No és el pri­mer cop que el sin­di­cat es queixa per la falta d'espais per als deco­mi­sos de mari­hu­ana a la demar­cació. Fa un any va denun­ciar un cas simi­lar a la comis­sa­ria dels Mos­sos a Molle­russa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia