Societat

Un centenar d'avisos per les tempestes

El telèfon d'emergències 112 va rebre ahir a la tarda un centenar de trucades per les fortes tempestes que van afectar diversos municipis catalans, informa l'ACN. La majoria es van rebre de les comarques del Garraf, el Baix Llobregat i el Vallès Occidental. En total es van registrar una seixantena d'incidents, la majoria de trànsit. També va haver-hi tendals i branques caigudes i petites inundacions. La calamarsada registrada en alguns punts del Garraf com ara Cubelles va dificultar la circulació a la C-32, on van haver d'actuar màquines llevaneus. A Rellinars van caure 23,4 l/m² en mitja hora, i a Vacarisses, 30,5.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Continuarà el temps inestable

Barcelona
cop28

La COP28 aprova un fons de pèrdues i danys

barcelona

Els Mossos desallotgen les cases de La Ruïna i El Kubo

barcelona
Societat

Els cavalls amics

BARCELONA
CULTURA

A reveure, amic Joan B. Culla

SOCIETAT

Preparatius per activar dos pous d’aigua a Salt per l’estat d’emergència per sequera

salt
Barcelona

El Port de Barcelona i Seat fan una aposta per l’energia solar

Barcelona
SOCIETAT

Les campanades de Cap d’Any a Girona, amb altaveus

GIRONA

FAADA critica l’arxiu de l’expedient sancionador a la UdG per la gallina trobada en zona militar a Sant Climent Sescebes

sant climent sescebes