Societat

Desvien a París un vol de Ryanair de Leeds a Girona per una emergència

L'avió fa un aterratge d'emergència quan sobrevola França perquè un passatger es troba malament

Arriba a Girona un parell d'hores després

Un vol de Rya­nair pro­ce­dent de l'aero­port de Leeds Brad­ford (Regne Unit) i amb des­ti­nació a Girona va fer ahir al matí un ater­ratge d'emergència a l'aero­port de París-Beau­vais (França) perquè un pas­sat­ger es va tro­bar mala­ment i la tri­pu­lació va dema­nar assistència mèdica.

Segons sem­bla, la tri­pu­lació es va ado­nar del mal estat de salut del pas­sat­ger quan sobre­vo­la­ven l'Estat francès i per aquest motiu va dema­nar poder ater­rar a l'aero­port més oportú, que va ser el de París-Beau­vais. En ater­rar a l'aero­port, que està a prop de la capi­tal fran­cesa, el pas­sat­ger va ser desem­bar­cat del vol i va ser atès pels ser­veis mèdics, segons va infor­mar la com­pa­nyia.

Dues hores de retard

A través d'un comu­ni­cat, la com­pa­nyia irlan­desa va dema­nar dis­cul­pes als pas­sat­gers pel retard i va anun­ciar que l'avió tor­na­ria a enlai­rar-se per con­ti­nuar el viatge cap a Girona al més aviat pos­si­ble. Això ho va fer, segons va infor­mar Rya­nair en la seva pàgina web, cap a les dotze del mig­dia, i va arri­bar a l'aero­port de Girona final­ment cap a dos quarts de dues, en lloc de tres quarts de dotze, que era l'hora ini­cial pre­vista d'arri­bada. El vol havia sor­tit de la loca­li­tat anglesa de Brad­ford pocs minuts abans de les nou del matí i tenia pre­vist arri­bar a tres quarts de dotze del mig­dia a l'aero­port de Vilobí d'Onyar.

LES XIFRES

08.25
Hora
en què es va enlairar des de Leeds l'avió amb destinació a Girona, on tenia previst arribar a les 11.45 h.
13.21
Hora
en què finalment van aterrar a Girona els passatgers que viatjaven en el vol desviat.

Girona-Leeds, una de les rutes d'estiu

La ruta entre Girona i Leeds Bradford és una de les noves destinacions d'aquesta temporada d'estiu que la companyia Ryanair va anunciar a principis d'any. Forma part de les 38 destinacions que la companyia irlandesa ofereix per a aquest estiu i que de manera interrompuda ha anat oferint.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia