Societat

Sant Joan de Déu estrena vuit quiròfans amb alta tecnologia i concebuts per ser més confortables per a les famílies

L’Hospital duplica els metres quadrats dedicats a sales d’operacions que per primera vegada integren una ressonància magnètica, un TAC i un arc híbrid

S’han invertit 20 milions d’euros

A par­tir de la set­mana vinent, l’Hos­pi­tal Sant Joan de Déu posarà en marxa el nou bloc quirúrgic, un espai que amb 2.200 metres qua­drats i que cons­tarà de vuit sales d’ope­ra­ci­ons amb alta tec­no­lo­gia inte­grada. Aquests, seran els pri­mers quiròfans que inte­grin en un mateix espai una res­sonància magnètica, un TAC i un arc híbrid que per­metrà als pro­fes­si­o­nals obte­nir imat­ges en temps real i per tant, més pre­cisió. A més, l’hos­pi­tal també ha apos­tat per “huma­nit­zar’’ el pas dels infants pels quiròfans i ha tre­ba­llat l’espai perquè els pares puguin acom­pa­nyar el paci­ent fins a la sala de pre­pa­ració quirúrgica, estar al seu cos­tat fins que l’ador­min i també al des­per­tar-se.

El nou bloc ha supo­sat una inversió de 20 mili­ons d’euros, 7 dels quals els ha assu­mit el Cat­Sa­lut per a les obres. La resta prové de dona­ci­ons de diver­ses fun­da­ci­ons i s’ha uti­lit­zat per als equi­pa­ments.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia