Societat

Més polèmica pel cas dels policies de la Bisbal

Els poli­cies locals de la Bis­bal d’Empordà –un agent i un capo­ral– que van pro­ta­go­nit­zar l’actu­ació del vídeo que es va fer viral quan inten­ta­ven dete­nir, en ple con­fi­na­ment, un jove bus­cat pel roba­tori d’una moto han entrat al jut­jat una demanda de con­ci­li­ació –sol·lici­tant que es dicti dia i hora– con­tra l’alcalde de la població. Segons informa l’ACN, en l’escrit dema­nen a Enric Marquès que es dis­culpi per haver “orde­nat o almenys tole­rat” que l’Ajun­ta­ment fes un comu­ni­cat insi­nu­ant que l’actu­ació havia estat “racista, xenòfoba, mas­clista o auto­ritària”. Volen que reco­ne­gui “expres­sa­ment” que “no va tenir un com­po­nent racista” i que expli­citi que no sus­pendrà els dos poli­cies.

L’advo­cat dels agents, Car­les Mon­gui­lod, adver­teix l’alcalde que, si els impe­deix fer la feina habi­tual, podria incórrer en un delicte de pre­va­ri­cació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia