Societat

Nous camps de futbol 7 i d’entrenament a Cassà

Les obres començaran dilluns i tenen un cost de mig milió d’euros

Cassà de la Selva disposarà d’un nou camp de futbol 7 i d’un camp d’entrenament. Tots dos seran de gespa artificial i estaran situats al costat del camp de futbol, just on ara hi ha un camp de futbol de terra. Les obres començaran dilluns que ve, tot i que aquesta setmana ja s’ha dut material a la zona. Està previst que durin uns tres mesos.

El nou camp de futbol 7 tindrà dues porteries fixes, quatre d’habilitables, dues banquetes cobertes, un marcador electrònic i un sistema de reg. També es posarà un nou enllumenat i es farà la renovació dels tancaments perimetrals encerclant les noves instal·lacions dins la zona esportiva actual.

La zona d’entrenament se situarà entre l’actual camp de futbol i el nou. Servirà per no ocupar els camps durant els escalfaments abans dels partits i també tindrà ús durant els entrenaments dels equips entre setmana.

Les actuacions del consistori a la zona esportiva també preveuen instal·lar dues portes de control d’accés i de pas al pavelló PAV3 per accedir a la zona de vestuaris, una porta per accedir al passadís nord i una porta automàtica per accedir des de l’actual aparcament de la zona esportiva.

A més, per millorar les instal·lacions actuals, es posarà un sistema de cloració d’aigua del dipòsit de reg que servirà tant per al camp de futbol actual com a per a les noves instal·lacions.

Les obres tindran un cost de 486.953,23 euros i les durà a terme l’empresa Sports&Landscape SL.

Fonts duals

El consistori també ha iniciat la instal·lació de fonts duals en diversos indrets del municipi. Aquestes fonts tenen un abeurador a la part inferior que recull l’aigua de l’aixeta superior i permet que els gossos hi puguin beure.

Les primeres fonts que s’han canviat són les de la plaça de l’Avenir i del parc dels Fruiters, que havien estat malmeses en actes vandàlics. Aquesta setmana també s’ha canviat la font de la plaça Mossèn Jacint Verdaguer. El consistori també està fent els tràmits corresponents amb l’empresa Aqualia per posar punts d’aigua i instal·lar fonts duals a l’es zones d’esbarjo per a gossos repartides pel municipi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

infraestructures i servies

En marxa el projecte per millorar la canalització del Raig de la Bisbal

la bisbal d’empordà

Comença la vacunació a les residències de gent gran

barcelona
gastronomia

L’Hospitalet acull el primer Fòrum al voltant del cafè

Barcelona

El congrés Biospain batrà rècords en el seu vintè aniversari

barcelona

Primer simulador per aprendre a conduir camions i autobusos a les comarques gironines

girona

Lluèrnia proposa redescobrir l’Eixample Malagrida

olot

Projecte per millorar l’ocupabilitat de joves que ni estudien ni treballen

girona

Joan Boadas pren possessió del càrrec aquest dimarts

girona

Salt posa al dia els parcs infantils

salt