Societat

L’alcaldessa de Sant Quirze del Vallès acusa el govern “d’espolsar-se les puces” amb la discoteca Waka

Elisabeth Oliveras diu que Tània Verge ha mostrat “ignorància” i demana a la Generalitat que actuï per poder tancar el local

L’alcal­dessa de Sant Quirze del Vallès, Eli­sa­beth Oli­ve­ras (ERC), acusa la Gene­ra­li­tat “d’espol­sar-se les puces” amb la res­pon­sa­bi­li­tat que tenen sobre l’acti­vi­tat de la dis­co­teca Waka. Oli­ve­ras ha retret en l’inici del ple de desem­bre, cele­brat aquest dijous al ves­pre, la manca de conei­xe­ment del govern i la “ignorància”, con­cre­ta­ment de la con­se­llera d’Igual­tat i Femi­nis­mes, Tània Verge, sobre la res­pon­sa­bi­li­tat que la Gene­ra­li­tat té sobre la llicència, que atorga l’Ajun­ta­ment però que es basa en els infor­mes pre­cep­tius de l’admi­nis­tració. Oli­ve­ras ha retret que ni Verge ni cap repre­sen­tant del depar­ta­ment assistís a una reunió al març per abor­dar la situ­ació: “Va mos­trar una ignorància abso­luta”, apunta l’alcal­dessa.

Aquest dijous, en decla­ra­ci­ons a Cata­lu­nya Ràdio i pre­gun­tada per què el govern no tan­cava la pro­blemàtica dis­co­teca Waka, la con­se­llera va asse­gu­rar, citant el con­se­ller d’Inte­rior, Joan Ignasi Elena, que la llicència de fun­ci­o­na­ment del local, situat a Sant Quirze del Vallès, la con­ce­dia l’Ajun­ta­ment.

Aquesta set­mana la dis­co­teca Waka ha tor­nat a estar al cen­tre d’atenció per l’agressió sexual a una menor i la difusió de les imat­ges. És l’última pro­blemàtica de les mol­tes que hi ha en aquest local d’oci noc­turn. De fet, l’Ajun­ta­ment de Sant Quirze n’ha recla­mat diver­ses vega­des el tan­ca­ment.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia