Societat

Sitges condemna agressió homòfoba de Cap d’Any i es presentarà com a acusació

La policia local investiga els fets

L’Ajuntament de Sitges ha expressat aquest dijous el seu rebuig i condemna a les agressions homòfobes sofertes per quatre persones la nit de Cap d’Any al municipi, i ha anunciat les seves intencions de presentar-se com a acusació popular contra els presumptes agressors.

L’associació LGTBI+ Colors Sitges Link va denunciar ahir dimecres les agressions, que va titllar de “brutal atac homòfob” i va advertir que creen “un clima d’inseguretat” al municipi.

Fonts de l’entitat van explicar que les agressions es van produir al carrer Joan Tarrida, on un grup de persones va protagonitzar les dues agressions, en les quals les víctimes van rebre cops de puny mentre els cridaven “marieta”.

En un comunicat, l’ajuntament ha emfatitzat que Sitges “vol tenir una tolerància zero amb aquests comportaments LGTBIQ fòbics”. El consistori ha confirmat que la Policia Local de Sitges està investigant els fets, després de la denúncia interposada per les persones agredides.

També ha assenyalat que la mateixa matinada dels fets ja van ser identificades tres persones que presumptament havien participat en l’agressió, i que la investigació segueix oberta per localitzar la resta d’agressors.

L’alcaldessa de Sitges, Aurora Carbonell, ha rebut aquest dijous dues de les víctimes per recollir les seves inquietuds i mostrar-los personalment el seu suport i el de tot el consistori davant la situació que van viure i les conseqüències que encara pateixen arran de l’agressió, ha explicat l’ajuntament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Creixen un 36% els trasplantaments d’òrgans en el dos primers mesos de l’any

Barcelona

Setena jornada d’incendi a Castelló amb 4.600 hectàrees cremades

barcelona

Compromís Nacional per un Turisme Responsable, cap a un nou model turístic més ètic i innovador

La Fundació “la Caixa” i CaixaBank donen suport a la 10a edició de La Magic Line, la caminada solidària de Sant Joan de Déu

transport

Nou hores sense TAV de Barcelona a Figueres i afectacions a la resta de línies

barcelona / Girona

Un informe que recull dades i no “percepcions”

barcelona

Barcelona resisteix

barcelona
EVA BACH
PEDAGOGA

“A l’adolescent li cal un horitzó amb esperança”

Barcelona
Mobilitat

Avanza: el caos del bus al Baix Llobregat

Castelldefels