Societat

Més patinadors que mai a la pista de gel d’Olot

Hi han entrat 9.349 persones, la xifra més alta des que es va estrenar, fa onze anys

La xifra oficial d’usuaris de la pista de gel d’Olot confirma els bons resultats que es desprenien de les dades aproximades que l’Ajuntament d’Olot donava el cap de setmana: al recinte muntat a la plaça Major s’han registrat 9.349 entrades, una xifra un 3,7% superior a la de l’any passat i rècord absolut des que ara fa onze anys es va instal·lar la pista per primer cop. De mitjana, en els 23 dies que ha estat oberta, hi ha hagut 406 patinadors, majoritàriament a les tardes. Un col·lectiu d’usuaris numèricament important han estat els més de 900 alumnes de primària i ESO de centres d’ensenyament de la Garrotxa i Osona, als quals es va regalar l’entrada.

L’Ajuntament munta aquesta pista nadalenca en el marc de “l’estratègia de promoció global de la ciutat”, amb l’objectiu concret “de potenciar i fomentar l’activitat comercial”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Interior fa una aposta històrica per reforçar la seguretat pública catalana

medi ambient

La cimera de l’aigua acaba sense acord

societat

Protesta dels sensesostre per reclamar un espai on dormir

GIRONA

“No em vull perdre cap partit; disfruto”

granollers

Tornen els Special Olympics

granollers
VICENÇ LOZANO
PERIODISTA

“Hi ha un complot mundial contra el papa”

barcelona

La cimera de l’aigua acaba sense acord

barcelona

Maçanet de la Selva es dota d’un espai de treball compartit

MAÇANET DE LA SELVA
societat

ERC presenta Marc Calvet com a candidat per les municipals a Torroella i l’Estartit

torroella de montgrí